Cezary Mielko

zdj%C4%99cie%20CM.jpg

dr Cezary Jan Mielko
Zakład Zarządzania Strategicznego

(085) 745-77-15
c.mielko@uwb.edu.pl
Białystok, ul. Warszawska 63, pokój 136
Aktualne konsultacje dostępne w serwisie USOSWEB.

Obszar zainteresowań naukowych

  • Zarządzanie sektorem publicznym (New Public Management)
  • Polityka publiczna
  • Rynek pracy w świetle gospodarki 4.0
  • Systemy zarządzania jakością
  • Psychologia organizacji i zarządzania
  • Psychologia w biznesie
  • Dialog i partnerstwo na rynku pracy
  • Zarządzanie strategiczne, a rynek pracy
  • Zarządzanie samorządowymi instytucjami kultury
  • Optymalizacja w biznesie
  • Compliance – zarządzanie ryzykiem braku zgodności
  • Zarządzanie zasobami ludzkimi

Działalność dydaktyczna

  • Lokalne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw
  • Zachowania organizacyjne
  • Nauki o organizacji
  • Konflikt i kryzys w organizacji
  • Prawo autorskie i prawa pokrewne
  • Teoria i psychologia konfliktu
  • Badania marketingowe
  • Funkcjonowanie europejskiego i polskiego rynku pracy
  • Zarządzanie strategiczne, a rynek pracy
  • System zarządzania jakością
  • Rynek pracy, a gospodarka 4.0
  • Migracje zarobkowe i przyszłość rynku pracy
  • Dialog i partnerstwo na rynku pracy
  • Zarządzanie innowacjami i transferem technologii

Pełnione funkcje

  • Członek Kierunkowej Komisji Dydaktycznej WZ
  • Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego

Najważniejsze publikacje

  • Mielko C. „Zarządzanie i finansowanie samorządowych instytucji kultury w Polsce
    w świetle współczesnych regulacji organizacyjno-finansowych, zarys problemu”
    w: Jarosiński K. „Zarządzanie i finanse podmiotów sektora publicznego” Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2014.
  • Mielko C. i inni „Most Muzyczny” w: Marecki K. “Biznesplan – Elementy planowania działalności rozwojowej” Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2008.
  • Mielko C. „Administracja samorządowa i instytucje kultury w województwie podlaskim. Podstawy regionalnej polityki publicznej” w: Osiński J. „Studia z polityki publicznej”, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2017.
  • Mielko C. „ Zasadność funkcjonowania regulatora odpowiedzialnego za zatwierdzanie wniosków taryfowych za wodę i ścieki w świetle polityki publicznej” w: Zybała A. „Studia z Polityki Publicznej, 10(4(40)”, Oficyna Wydawnicza SGH, Warszawa 2024.
  • Mielko C. „Nowoczesne narzędzia komunikacji korporacyjnej” w: Gołaszewska – Kaczan U., Kuzionko-Ochrymiuk E. „Skuteczna komunikacja w biznesie. Wybrane zagadnienia, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2024.
  • Mielko C. „Innowacyjność jako integralna część strategii w zarzadzaniu przedsiębiorstwem
    - studium przypadku firmy SaMASZ Sp. z o.o.” w: Plawgo B., Citkowski M. „Wyzwania zarządzania strategicznego - analiza studiów przypadku”, Wydawnictwo Uniwersytetu w Białymstoku, Białystok 2024.

Publikacje

RepozytoriumUwB

Usos UwB

Google Scholar

ResearchGate

researchgate_wb.png

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.