Zarządzanie I stopnia

ZAPISZ SIĘ!


Czego nauczysz się w trakcie studiów?
  • zasad funkcjonowania w firmach i innych organizacjach, pełniąc w nich różne role w zależności od potrzeb poszczególnych komórek organizacyjnych: HR, finansowych, sprzedażowych, marketingowych
  • samodzielnej pracy i stałego rozwoju,
  • przygotowywać projekty i zarządzać nimi,
  • zarządzać małymi grupami,
  • przygotowywać i wdrażać strategie i plany rozwoju,
  • poznasz istotę i narzędzia marketingu.

Ponadto na swoich zajęciach spotkasz:

  • praktyków z zakresu zarządzania (właścicieli i prezesów firm, menedżerów instytucji otoczenia biznesu oraz JST),
  • wykładowców realizujących regionalne, krajowe i międzynarodowe projekty badawczo-wdrożeniowe.

Czym możesz się zajmować po kierunku ZARZĄDZANIE?

  • pracować w dziale: HR, sprzedażowym, marketingowym, finansowym,
  • zarządzać zespołami,
  • zajmować się działalnością analityczną w przedsiębiorstwach,
  • projektować i wdrażać strategie rozwoju przedsiębiorstw oraz organizacji i instytucji non-profit,
  • zarządzać projektami,
  • prowadzić własną działalność.

Oferujemy dwie specjalizacje

Zarządzanie Przedsiębiorstwem

Absolwent studiów licencjackich na specjalności Zarządzanie przedsiębiorstwem ma wiedzę na temat powstawania, funkcjonowania, przekształcania oraz rozwoju podmiotów gospodarczych. Zna uwarunkowania działalności gospodarczej prowadzonej na poziomie rynku lokalnego, w kontekście lokalizacji w północno-wschodniej Polsce. Umie identyfikować i rozwijać więzi społeczne występujące w ramach relacji rynkowych (na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym) oraz zna rządzące nimi prawidłowości. Potrafi pozyskiwać dane do analizowania i prognozowania konkretnych procesów i zjawisk społecznych, głównie o charakterze gospodarczym. Posiada umiejętność opracowania dokumentów związanych z aktywnością podmiotów rynkowych. Potrafi, w oparciu o posiadaną wiedzę, podejmować decyzje operacyjne i strategiczne, a także rozwiązywać problemy pojawiające się w różnych obszarach funkcjonowania przedsiębiorstw. W ramach praktyk zawodowych absolwent nabywa doświadczenie w zakresie funkcjonowania podmiotów gospodarczych oraz uwarunkowań tej działalności, głównie na lokalnym rynku.

Zarządzanie Sprzedażą

Specjalność Zarządzanie sprzedażą odpowiada potrzebom zgłaszanym przez rynek pracy w zakresie wszechstronnie przygotowanych absolwentów, którzy połączą ogólną wiedzę z zakresu zarządzania z wiedzą specjalistyczną z zakresu zarządzania sprzedażą oraz z umiejętnościami praktycznymi w tym obszarze. Dzięki zdobytym umiejętnościom absolwenci będą dobrze przygotowani do pracy w strukturach sprzedażowych w każdym sektorze gospodarki. Absolwent po ukończeniu studiów na specjalności Zarządzanie sprzedażą będzie w szczególności:

  • rozumiał specyfikę przedsiębiorstwa handlowego,
  • znał zasady tworzenia działu sprzedaży, pozyskiwania i selekcji sprzedawców, ich motywowania i rozwoju,
  • potrafił zaplanować działania marketingowe wspierające sprzedaż w przedsiębiorstwie,
  • posiadał umiejętność wykorzystywania określonych technik sprzedaży,
  • znał i potrafił wykorzystać w praktyce metody służące do planowania sprzedaży,
  • dysponował wiedzą dotyczącą podstawowych zasad negocjacji handlowych,
  • potrafił określić podstawowe techniki zarządzania finansami, stosowane w przedsiębiorstwach handlowych.

Jeśli chcesz mieć wpływ na funkcjonowanie organizacji wybierz specjalność Zarządzanie Przedsiębiorstwem, jeśli natomiast bardziej interesuje Cię wpływ na wyniki organizacji wybierz specjalność Zarządzanie Sprzedażą!


Zapoznaj się ze specjalnościami i planami studiów

plany studiów stacjonarnych plany studiów niestacjonarnych
POBIERZ POBIERZ

Rekrutacja na studia

Zapisy na studia

Zapisy na studia odbywają się za pomocą systemu IRK: 

Stacjonarne: ZAPISZ SIĘ!

Niestacjonarne: ZAPISZ SIĘ!


Opłaty za studia

Studia stacjonarne

brak opłat

Studia niestacjonarne:

I rok - 5 400 zł
II rok - 5 400 zł
III rok - 5 400 zł
Razem – 16 200 zł

©2022 Wszystkie prawa zastrzeżone.

W ramach naszego serwisu www stosujemy pliki cookies zapisywane na urządzeniu użytkownika w celu dostosowania zachowania serwisu do indywidualnych preferencji użytkownika oraz w celach statystycznych. Użytkownik ma możliwość samodzielnej zmiany ustawień dotyczących cookies w swojej przeglądarce internetowej. Więcej informacji można znaleźć w Polityce Prywatności Uniwersytetu w Białymstoku. Korzystając ze strony wyrażają Państwo zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z ustawieniami przeglądarki.